Friday, March 5, 2010

MPC ke BATU PAHAT, JOHOR (dah sampai ke belum nih??)



salamz...u olz..pada pengunjung2 yang sentiasa baca update2 blog saya nih..trima kasih la sgt2..akceli nih cerita semalam (4hb Mac 2010)..saya x sempat nk cerita la plak semalam punyer hal..maaf la yek tp rasa nyer masih lom basi...:)

ok begini...apehal la tajuk blog saya kalini begini eh?? adakah MPC akan membuat kejutan ke JOHOR??? ahaha...tidak..lgsg tidak...sebenonyer camnih...kemarin(3hb Mac 2010)adela sorang customer nih mesej saya...azhar nama die (bukan nama sebeno kononnyer) hehe..so azhar nih msg kata nk beli MPC nih..saya pon ok jela..pas die dah bank in duit sume..saya pon dah cek akaun...mmg dah masuk duit tuh alhamdulillah...then esoknyer(smlm la tuh) nk pegi la pos MPC nih ke dia di Johor nun..punyer semangat nih..datang opis pon awai kemain.paking ala2 kadar jek sbb igt nk paking sat jela.. siap bukak ekon,lampu,komputer sume..then saya turun balik...ala xsmpi pon 10min saye kat atas opis tuh..turun2 jek....."WHAT!!!???" dah ade satu surat kaler merah..aduishhh...abis rekod baik kereta saya nih..aiseh...dah kena plak dah...walopon hanya berharga RM20 tp saya ttp kesah kerana...saya paking kejap je!! mane aci.....mencila..!!

tapi xpe..dek kerana exited nk pos MPC kat azhar meluap2...maka saya ketepikan dulu soal SAMAN yang xmngenal waktu tuh...so..menujulah saya ke SKYNET berdekatan..sampai2 SKYNET..."WhaT!!!" tutup la plak..die siap tulis..."TUTUP.BUKA PUKUL 3.30pm-6.30pm...........aishhh!! ape nih..ape nih????? SKYNET bukak lmbt?? ape lom abis raya cine ke...aduiyai...so saya cuba la tolak2 sket pintu tuh...kot2 la die salah letak sign(xpuas ati n xleh trima hakikat SKYNET tutup pagi) pas tolak..mmg berkunci g..jnguk2 dalam pon..xde nmpk sape2..so xpelah..mmg hmpa la (smbil pegang MPC)huhu...elok saya dah masuk kete...dah undur nk jalan balik opis dgn rasa x besnyer...tup2..."what!!" saya nmpk kelibat org dalam SKYNET punyer kedai tuh..eh..tadik xde...elok aku nk cabut da ade plaks...nk kene nih...

so..saya turun balik n kaju menonong pegi ke SKYNET tersebut...nk dijadikan citer...saya tgok pintu tuh masih tulis CLOSE n xde org pon..ai saya dah rabun ke..so saya undur belakang sket..(ke bahagian jalan) tgok atas signbod...erm..asal saya nmpk signbod SKYNET sebelah sana(mknanya lot kedai satu g sebelah kanan saya)..cis..padanlah...rupenye saya salah lot kedai..tmpat yg saya g mula2 tuh yg ade tulis close tuh rupenyer ialah MAYFAIR!!! wahahahaha..mengong juge..mcm mana leh salah eh..(xnk ngaku kesilapan diri) hahaha..cuai2...punyerla berbeza kedua2 logo nih..aduyaiiii!!!






so saya masuk SKYNET ngn muke xbersalahnyer..elok dah tulis2 sume...dah setel bayaran pos segala...saya pon blah la nk g ke opis balik...

arini..(mmg arini ok) saya tepon la si azhar tadik tnya dah dapat belum..then die kata.."blum la kak..mgkin ptg sket kot..." so saya pon tgu ptg..masih xde pape brita..ai smpi ke idak nih...xpelah..kiter tunggu esok ape cter eh...hahaha (bersambung la nih)