Tuesday, March 9, 2010

MPC sana ..MPC sini...

::untuk sesiapa yg baru melihat blog ini..link ini mungkin amat membantu...TQ:)::
MAX POWER CONTROLLER~ RM199~ | FUEL SAVER

so..arini saya geram sgt dengan internet kat umah yg agak bermasalah..so nk pos 2 entry sekaligus dalam sehari..hahaha....maka..nk mula mcm mana eh...o yer...semalam n hari nih saya ada dapat customer yg nk MPC.. 2 org sekaligus...

satu dari GANU...k.zan kiter...n satu g dari SEPANG..encik Ishak...so saya dah pon pos n k.zan dah pon trima MPC beliau...skang nih saya masih tgu feedback dari Encik Ishak samada beliau pon dah trima atau belum....

maka nnti beberapa hari lagi mari kita ikuti apa kata k.zan yg dah cuba MPC kita nih kat kereta dia...

to encik Ishak pon xsabar2 saya nk tau apa feedback dia pas dah guna..hehe..


o ye...alhamdulillah..pagi tadik pon saya ada dapat sorg customer...cikgu dari PERLIS...cikgu AIDI..yeke cikgu eh..tah alamat dia bagi ialah sebuah skolah..maka kita definisikan jela die seorg cikgu la..hehe...dia punya pon saya dah pos tadik ptg pas balik keja...moga die dapat MPC tuh esok..

so kawan2 sekalian...mari kita tungguuuuuuuuuu apa feedback masing2 nih k...hope to see ya in the next entry...camat malam.. dan selamat beramal:)